Tredje December

Varför kommer alla sista dagen?
Blir så irriterad....

Dagen började väldigt bra idag, jag ställde klockan på halv sju och gick upp för att sotaren skulle komma sen efter de ställde ja om klockan till nio fast sov till halv tio för det var så skönt. Vi började skolan idag vid sjugo i ett, väldigt skööönt! Fast vi hade bara två lektioner så det kändes lite onödigt, så vi slutade vid tjugo över tre. 

Efter skolan så var jag tvungen att vänta på bussen för den går inte förens tio över fyra så då åkte jag med Natha och Paulina in till stan en sväng för dom skulle äta pizza, så då kunde jag följa med och fördröja tiden lite! 
Sedan tog jag bussen hem. 

Jag skyndade mig hem för att titta i skolkatalogen när jag kom hem som äntligen har kommit ! :)

Nu ikväll ska jag plugga lite om jag orkar och sen ska jag städa för imorgon ska jag ta hem några vänner och det ska bli jätteroligt! Har dock blivit lite besviken men vi andra ska ha det roligt ändå ! :)
Vi ska käka lite tacos och spela spel och titta på idol, så det blir en liten myskväll tillsammans!
Men det kan behövas ibland eftersom att vi aldrig hittar på något annars. 

Nehe, nu ska jag gå och börja städa lite och börja plugga för ikväll är det "mammas pojkar" på tv:n som man inte får missa :)

Take Care ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0