Den elfte November

Morgonen började som vanligt och jag var varken försenad eller förtidig till bussen utan kom precis lagom!
När jag kom till skolan skulle vi få besök av några från sjukhuset som skulle prata om döden.
Inte det roligaste ämnet att prata om tycker inte jag men det är ju viktigt att prata om också!
Man blir väldigt deprimerad och tänker på vissa saker som hänt!

Idag slutar vi vid tio i tre och det blir bra för då kan jag ta tre bussen hem.
När jag kommer hem ska jag plugga lite till diabetesprovet som vi har på fredag!
Och sen ska jag titta på andra avenyn som jag missade igår och efter det ska jag bara ta det lugnt!

Nehe nu börjar jag lektionen igen så vi kanske hörs ikväll annars hörs vi en annan dag!

Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0