Den femtonde November

Jahaa det var den här helgen! Fast en är den inte över för vi är ju lediga imorgon eftersom vi var i skolan igår då det var Öppet hus ! På öppet hus gjorde man inte så mycket mer än att alla gick omkring typ. Jag hade ju hand om fika och filmen och jag satt en halvtimme vid fikan och då kom det tre stycken sen stängde jag på en film och sen gjorde jag inget mer ! Men visst det är skönt när man bara kan glida omkring! :)

När Öppet hus var slut kom Peo och hämtade mig och sen var vi bara hemma i hans lägenhet och satte upp lite tavlor och ljuslyktor och gjorde det lite fint ! Det blev riktigt bra faktiskt ! :)

Senare mot kvällen åkte vi och handlade lite mat så att vi kunde göra taco och sen åkte vi och hyrde två filmer! Efter det åkte vi hem till mig för att hämta min syster som skulle iväg. När vi hade skjutsat henne så åkte vi hem och gjorde maten och tittade på filmerna och hade de lite mysigt!

Natten blev ju inte den bästa eftersom att vi skulle skjutsa hem min syster som ringde vid tre och ville åka hem  så det var ju bara att gå upp för jag ville inte att Peo skulle få åka hem själv sen. Vi kom hem vid halv fyra igen och då var man skit trött så man somnade ju med en gång som tur var!

Idag vaknade vi vid tio i elva och då gick vi upp och åt frukost. Annars har dagen bara spenderats i soffan framför tv:n under en filt .

Nu ikväll ska jag fortsätta med att ta de lugnt och bara umgås med min kära familj !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0