Den tionde November

Dagen började som vanligt, gick upp vid kvart över sex och gjorde mig iordning för skolan. Tog bussen in vid kvart i åtta och var vid skolan vid tio över åtta. Vi hade först samhällskunskap där vi håller på med politik som är så roligt (eller inte) sen efter det hade vi psykologi där vi har grupparbete som ska vara klart denna vecka. Efter psykologin hade vi svenska då vi skrev ett ganska stort prov om medeltiden och det var skit svårt rent ut sagt!
Chansade på jättemånga frågor så vi får se hur det gick när vi får reda på det, men inte det bästa provet jag har gjort i alla fall ! Efter provet som man satt med hela lektionen åt vi lunch och sen hade vi den sista lektionen som är omvårdnad !

Efter skolan kom Peo och hämtade mig för vi ska gå på hockey sen vid sju som är så där roligt att titta på men det var ju länge sen sist så det är väl dax att gå!

När hockeyn är slut blir det för mig att åka hem och titta på andra avenyn och sen blir det att gå och lägga sig!

Nu ska jag gå och laga mig lite mat för jag är väldigt hungrig nu,

Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0