Den trettonde November

Jag tänkte börja berätta om gårdagen. På morgonen ringde jag till Sara och undrade om hon ville komma till mig på morgonen och de ville hon. :) När vi skulle gå till bussen ringde Kim mig och sa att jag kunde åka med honom så då åkte jag och Sara med honom till skolan och det var den roligaste åkturen på länge måste jag säga:D
haha !

Efter skolan åkte jag hem och pluggade till provet som vi hade tills idag och det handlade om diabetes och det var sista provet i kursen omvårdnad. På dagen i skolan fick vi veta hur vi låg till betygsmässigt i kursen och då låg jag precis mellan vg och mvg. Så jag var tvungen att ha mvg på provet som vi hade idag om jag ska få det i slutbetyg. Det kändes som att det gick bra idag men vi får se vad jag fick när jag får tillbaka det! Men man kan ju hoppas på att det blev ett bra resultat :)

Idag är det fredagen den trettonde. För min del har det inte hänt något dåligt än så länge, men vi får väl se, kanske händer något ikväll!

Idag har jag varit i skolan till halv 2 och sen tog jag bussen hem och började städa på mitt rum inför helgen. Kände att det var dax, så nu är det fint där :)

Ikväll kommer Peo och hämtar mig för vi ska sova hos honom i natt. När vi kommer till honom vet jag inte vad vi ska göra, men det blir nog att kolla på idol och ha det lite mysigt!

Imorgon ska jag till skolan för vi har Öppet hus !
Det är skönt att det inte blir en sån lång dag. Vi börjar vid halv tio till halv två .
Jag ska ta hand om fika och film och det är ju inte så ansträngande!

Nu ska jag kila och titta på tv,

Ni får ha det så bra så hörs vi ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0