Femte november,

Idag började vi vid nio men jag åkte in till skolan som vanligt ändå, en halvtimme mer eller mindre spelar ingen roll! När klockan blev nio skulle vi samlas i våra grupper som vi fick reda på igår för vi skulle planera inför öppet hus som är lördagen den 14/11. Jag och några till ska ta hand om fika och film och det ska bli roligt, de är inte så speciellt svårt heller så det passar bra! :)
Vi blev klara ganska snabbt i våran grupp så det blev ganska mycket tid över men vad gör det?
Vi gick och åt lite i matsalen och det var någon soppa och brödbulle.

Efter maten var det dags för psykologiprovet som man har pluggat till nästan hela veckan. Jag trodde att det skulle vara jättesvårt men det kändes som att det gick bra! Svarade på allt i alla fall och de kändes som att svaren blev rätt ! Men det återstår att se när man får tillbaka provet!

När vi hade gjort provet blev våran idrottslektion inställd så då tog Sara och jag bussen hem vid 5 över halv 2.
Det är skönt att vara hemma i skaplig tid eftersom att vi har prov imorgon igen i omvårdnad och det är väldigt mycket som man ska kunna så det är bara att sätta fart att plugga. Har inte pluggat något på det tidigare i veckan så får försöka få in så mycket som möjligt idag!

Kvällen kommer alltså se ut som så att jag ska plugga och försöka att titta lite på tv:n med!

Nehee, nu är det bäst att jag går och sätter mig framför böckerna!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0