Freeedag!

Det är äntligen fredag som betyder att det är helg! Jag är ledig från skolan på måndag med för våra lärare ska iväg och dom sätter inte in några vikarier så vi har fått hemuppgifter istället:) Sköönt !
Men vi får ju gå i skolan på lördag i stället eftersom att det är Öppet hus men vad gör det, vi får ju kompledig på måndagen sen så det spelar ju ingen roll !

Idag har dagen sett ut som så att jag har varit i skolan och där har det inte hänt så mycket mer än att jag har skrivit ett prov i omvårdnad om några sjukdomar. Kände press på mig igår för att jag inte kunde så mycket när jag förhörde mig själv men det gick väldigt bra idag ändå , som det kändes i alla fall!

Nu ikväll kommer Peo och hämtar mig så ska vi åka hem till honom och titta på idol och ha det mysigt!

Ni får ha en trevlig helg!

Take care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0