Nionde November

Det har varit otroligt skönt att ha varit ledig idag! Våra lektioner blev inställda idag för våra lärare skulle iväg på något så vi fick vara lediga! Men egentligen, vad hjälper det att få vara ledig när vi har prov på medeltiden imorgon? Jag har suttit hela dagen idag och pluggat på det, men visst det lönar sig väl för det känns som att det sitter ganska bra nu!

Så idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit med Ida och vi har ju då pluggat tillsammans och sen har jag suttit här en stund och tittat på tv. Mer än så har det inte blivit idag!

Igår var vi hos Sara för hon bjöd oss tjejer på middag för hon fyllde ju år i lördag!
Man får tacka henne så jättemycket för den goda kycklingpajen och den goda tårtan som hon hade gjort alldelles själv! Det är alltid trevligt när alla tjejer kan vara med när det väl blir något! :)

Här kommer några bilder ifrån gårdagen! :)









Tack till er alla för en rolig och trevlig kväll !


Nehee, nu ska jag sätta mig framför tv:n igen sen blir det att gå och lägga sig i tid så att man orkar upp imorgon!

God natt & sov så gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0