Sjunde November

Idag är det den sjunde november som betyder att Sara fyller hela sjutton år!  Grattis till henne! Hoppas att hon kommer ha en underbar dag med många gratulationer och att hon får många fina presenter! Imorgon ska vi till henne och äta middag och det ser vi fram emot ! :)

Idag vaknade jag vid halv tio tiden och då ringde jag genast till Sara och grattade henne. Sedan tittade jag lite på tv och åt frukost tillsammans med älsklingen min! Efter det gjorde vi oss iordning och åkte in till stan en snabbis och sen åkte jag till Statoil och köpte mig en skiva som jag velat ha väldigt länge.

Min syster slutade jobba vid 12 så då åkte jag hem med henne och nu sitter jag här.
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Det blir nog att bara ta det lugnt men det är ju skönt det också.

Ikväll har jag inte bestämt vad jag ska göra så vi får se vad det blir för något! :)

Nu ska jag gå och äta lite mat ,

Ha det så bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0