Tack för en underbar kväll!

Jag måste börja med att tacka alla för igår. Jag hade det riktigt roligt och de såg ut som alla andra också hade det! Det började med att Sara, Ida och jag gjorde oss iordning sedan vidare till Elina där förfesten var och där var det riktigt roligt måste jag säga sen drog vi vidare till sky där vi var till halv 2 ungefär och jag hade det riktigt roligt där med:)

Under kvällen var det en tjej som hoppade på min fot med klackskor så den är svullen men sånt får man ju ta när man är på ett trångt ställe med mycket folk.
Det dåliga under kvällen var att dom inte hittade min jacka där jag lämnade den ( i garderoben) så jag fick gå in och leta efter den själv och den låg på golvet under andra jackor, så inte konstigt att dom inte hittade den.

När vi hade varit på sky till halv 2 typ så tog Sara och jag en taxi hem för vi orkade inte gå och sen var det ju så kallt med. När vi kom hem plockade vi iordning lite och käkade lite pizza sen hoppade vi ner i sängen:)

Ännu ett tack till er alla som gjorde kvällen KANON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0