Tjugotredje November

Det var ett tag sen man skrev här men jag har inte orkat skriva på ett tag!
Det har hänt lite saker sen sist så därför har det inte blivit av.

Det som har hänt sedan jag skrev sist är att jag och Peo har varit tillsammans i tre år! Tre helt underbara år och jag hoppas att det blir fler även att det varit som det varit på sistone!
På treårs dagen var vi bara hemma hos Peo och tog det lugnt. Finns inte så mycket att göra på en torsdag.
Vi firade lite i helgen då vi var på bio på "New Moon". Jag tyckte att den var ganska bra. Efter det åt vi kinamat och bara hade de mysigt!

Jag har också tagit svininfluensa sprutan och jag mådde inte jättebra efter den! Tog den i fredags och på dagen kände jag ingenting men senare mot kvällen började jag må illa, huvudvärk, ont i armen, frysa, svettas och jag kände mig allmänt sjuk. De höll i sig hela lördagen också men på söndagmorgonen så mådde jag bra men hade fortfarande ont i armen och det har jag idag med. Det lär väl ta några dagar innan de är borta helt men de börjar bli bättre!

Idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem. När jag kom hem åt jag lite mat sen åkte jag in till min älskling ett tag för mamma och pappa skulle in till stan och fixa lite och sen åkte jag hem igen. 

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting mer än att titta på tv:n :)

På torsdag åker min mamma och pappa till Mexico. Dom ska vara borta i lite mer än två veckor och jag kommer sakna dom väldig väldigt mycket! Men jag hoppas att dom får det trevligt och roligt på sin resa!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n igen och se om det finns något roligt där!

Ha det så bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0