Trettionde November

Imorgon är det första December vilket betyder att man får ta en chokladbit från adventskalendern! :)
Tiden går jättefort, de är snart julafton och ett nytt år !


Min mamma och pappa åkte till Mexico i torsdags så nu är det bara syster och jag som är hemma. Det är både skönt och inte. Kan vara skönt att få vara lite för sig själv , men ibland är det väldigt ensamt!
Jag vill att dom ska komma hem snart! Vi kan ju inte ringa varje dag eftersom att det kostar 20kr/min och det är ju väldigt dyrt, så vi får sms:a och skicka mail ! Men jag hoppas att dom har det bra, vilket dom sagt att dom har! :)

Idag har jag varit i skolan och inte gjort allt för mycket. På första lektionen hittade Sara på ett eget alfabet så vi satt och skrev en massa med det. Så roligt har vi på våra lektioner! Alla är väldigt lättroade som tur är! :P

Efter det så hade vi idrott och då gjorde vi Beep-test. Vi har hållt på med kondition och i början så fick vi göra ett beep-test och se hur vi låg, och sedan idag efter många veckor skulle vi se om konditionen hade förbättrats. Mitt resultat blev ganska mycket bättre än det jag hade från början och de är jag glad över. För jag har ju inte tränat på fritiden och så har jag ätit en massa onyttigt ! Men det är väl idrottslektionerna som gjorde förbättringen :)

Efter skolan fikade jag med Paulina. Det var jättelänge sen som jag hittade på något med henne och det är riktigt synd det för jag har riktigt roligt med dej vännen! Vi är väldigt lika på något sätt! Jag tycker om dej ska du veta <3

När jag hade fikat och gått en sväng på stan med Paulina åkte jag hem och åt lite mat och sen gjorde ja iordning mina naglar, blev ganska nöjd med dom faktiskt! Resten av kvällen har spenderats framför datorn och tv:n där jag bland annat har tittat på Paradise Hotel!

Imorgon blir det skolan som vanligt men vi slutar vid halv 12 vilket är underbart! Efter det ska jag eventuellt ta ett nytt hål i Tragus och se om det går bättre den här gången. Sedan ska jag vidare till körskolan med Malin och sitta där och plugga lite teori och sen blir det att åka hem och sen kanske det bär av in till stan igen och sova hos min lilla Peo !

Nu ska jag gå och lägga mig,

Sov så gott & Dröm så sött ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0