22/10

Dagen började med en bra morgon. Skolan började vid 9 idag och då skulle vi på en föreläsning om våld och speciellt gatuvåld. Det var väldigt intressant men också otäckt. Vi fick se en del bilder som man knappt kunde titta på. Det var riktigt hemskt men det svåraste är att förstå att det är verklighet! Ibland kan man ju börja undra hur en del människor tänker. Det var verkligen värt att se så ta chansen om den kommer!

Idag fick vi också reda på vad vi fick på provet i psykologin som vi hade igår och det gick mycket bättre än vad jag trodde.

Efter skolan gick Ida, Natha och jag på stan en liten sväng för jag skulle köpa en klänning som jag hittade igår.
Jag tycker om den jätte mycket och är väldigt nöjd över mitt köp!

Imorgon bär det av mot Skåne som ska bli rikigt roligt. Jag ska sova i en husvagn hela helgen, inte så vanligt nu kanske men det är för att vi är så många så alla får inte plats att sova inne.
Jag ser fram emot den här helgen! :)

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och packa det sista!

Jag ska försöka skriva någon gång under helgen annars så skriver jag på söndagkväll när jag kommer hem.
Ha det så bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Idis:)

kommer sakna dig min vän! <3

2009-10-22 @ 19:06:38
URL: http://enidajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer också sakna dig, men vi får höras av på telefonen <3

2009-10-22 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0