25/10

Idag fick man gå upp tidigt för att man skulle åka hem från Skåne. När vi hade ätit frukost packade vi ihop våra saker och åkte hemåt. Påvägen hem stannade vi på EKO-hallen. Dom hade hur mycket saker som helst som man ville ha men man kan ju inte köpa allt, men lite blev de till Peos nya lägenhet :)
Senare åkte vi vidare till Kalmar där vi kollade en snabbis på Ikea och Bauhaus sen åkte vi hem.

Nu ikväll har jag, Mange och Peo hållt på i lägenheten så att vi får lite iordning. Det slank visst ner en pizza också, men inte en hel. Jag har inte ätit den nyttigaste maten den här helgen men de får de bli ändringar på nu! :)

Imorgon bär det av till Kalmar med Ida. Vi ska titta efter lite kläder till Halloween i helgen så vi får väl hoppas på att vi hittar något! Har saknat min Ida enormt så ska bli roligt att träffa henne imorgon !

Nähe nu ska jag gå och lägga mig. Vi ska sova i den nya lägenheten för första gången inatt! Jippi =)

God natt !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0