27/10

Hann tyvärr inte skriva igår så tänkte berätta om gårdagen idag!
Igår fick man inte sova länge för Ida och jag skulle åka till kalmar med halv 9 bussen.
Jag köpte mig lite nytt smink och en stav till mitt öra så Ida fick byta den på mig igår och det blev riktigt fint!
Jag köpte också lite saker till Halloween. Ida köpte sig lite kläder, smink och saker till Halloween :)

Jag hoppas att det kommer blir roligt på lördag! :)

När vi kom hem ifrån Kalmar åkte vi till Peos gamla lägenhet och städade så mycket vi kunde och resten ska jag städa idag.
Man får tacka Ida så jättemycket för hjälpen!

Senare gick vi till den nya lägenheten där Ida fick se hur långt vi hade kommit och hon tyckte det var fint och det var ju tur det :) Vi åt lite och tittade på tv och sen åkte hon hem vid halv 11- tiden.

Tack så jätte mycket vännen för en rolig dag!
Måste vi göra om tycker jag <3

Idag vaknade jag vid halv 11, så idag blev de lite sovmorgon och det var riktigt skönt. Kände att jag behövde det!
Dagen kommer att se ut som så att jag ska plocka iordning lite i den nya lägenheten och senare när Peo kommer hem ska han och jag till den gamla och städa klart och flytta det sista.
Ida och jag ska höras av lite senare idag och se om vi skulle hitta på något men vi får se hur de blir. Jag ska ju hem idag så vi kanske inte hinner, men det märker vi! :)

Jag skriver kanske ikväll om jag har tid annars hörs vi imorgon!

Take care !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0