29/10

Redan torsdag och lovet är snart slut. Vart har lovet tagit vägen? Känns inte som man har hunnit göra något mer än att ha varit i Kalmar :) Men man har i alla fall fått haft lite sovmorgon, vilket är skönt!

Idag skulle jag ha åkt in till stan med Sara men mår inte så jättebra idag så tänkte att det kanske är bättre att vara hemma och vila mig lite idag så att jag kan gå ut i helgen. Jag vill verkligen gå ut så ska göra allt för att må bra till lördag.

Istället för att åka till stan så har jag rensat i min garderob och plockat iordning lite på rummet. Resten av dagen ska jag bara vila och ta det lugnt och äta glass i stora lass :D

Nu ska jag lägga mig framför tv:n under en filt och bara mysa !
Jag kanske skriver ikväll igen!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0