Äntligen

Äntligen är man hemma och man behöver INTE plugga idag! Äntligen kan man vara hemma och bara ta det lugnt och göra vad man vill, har pluggat till alla möjliga prov nu i flera dagar så ikväll ska jag bara ha en myskväll och umgås med familjen.

Hade psykologiprovet idag och det gick väldigt dåligt. Fattade inte alls frågorna så svaren lär väl bli helt fel. Men men vi får väl se vad resultet blir när vi får tillbaka dom.


På fredag har jag tagit ledigt halva dagen för min familj ska åka ner till skåne där vi ska vara hela helgen. Vi ska åka ner dit för att Peos mamma fyller 50 år så vi ska fira henne! Det ser ja fram emot, de ska bli riktigt roligt att träffa dem och framförallt Nemo, (peos katt) som bor där nere.

Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n och se om det finns något roligt att titta på!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0