God morgon

Natten har inte varit den bästa. Har varit vaken många gånger på grund av min hals för den har gjort väldigt ont.
Jag somnade om och om igen och sista gången jag vaknade var klockan halv 12. Fick nästan panik, trodde inte klockan var så mycket men det var den.

När jag hade gått upp ur sängen ringde jag till Ida och frågade om hon ville komma en sväng till mig och de ville hon! :) Har saknat henne. Senare idag ska vi åka in till stan och titta efter lite smycken till helgen. Efter staden ska jag gå hem till Peo och vara där tills han kommer hem sen vidare hem till mig igen för jag måste packa och sen tillbaka till stan. Det blir mycket att åka fram och tillbaka men det får bli så! :)

Nehe, nu ska jag umgås med Ida!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0