Kalmar

Jahaa, idag har man varit i Kalmar igen fast denna gång med mor och syster. Det är inte varje vecka man åker till kalmar två gånger per vecka, haha!

Idag har jag som sagt tillbringat dagen med mor och syster och det har varit riktigt mysigt. Vi var och shoppade i det nya köpcentrumet i Kalmar, Mode, som det heter.

Jag hittade inte så mycket med lite blev det!
(som vanligt) ;)

Imorgon ska jag rensa lite i mina garderober, inte så där jätteroligt men det måste ju göras.
Sen ska jag kanske in till stan med Sara en snabbis, hon ville det så vi får se men det är inte helt omöjligt att det blir så. Sen ska jag bara vara hemma och ta de lugnt.

Har börjat få lite ont i halsen och det är inte bra eftersom jag ska ut på lördag. Man får hoppas att det går över så får vila mig lite extra nu.

Om ni undrar varför jag inte lagt ut några bilder så är det för att jag inte hittar min sladd till kameran.
Men så fort jag hittar den ska jag börja lägga in lite bilder också.
Blir ganska tråkigt med bara text !

Nehe, nu ska jag sätta mig och kolla på Andra Avenyn som jag missade igår.
Ni får ha det så bra!
Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0