Skåne

Igår åkte jag till Skåne vid tolv tiden och vi var framme vid fyra typ. Vi stannade och åt lite på vägen och så och sen hade vi ju husvagnen med så det tog lite tid men till slut var vi framme. Det är jobbigt att sitta still så länge i en bil, men det är det värt. När vi kom fram hälsade vi på alla och umgicks och jag träffade min katt, Nemo, som jag har längtat så mycket efter. Senare på kvällen gick vi ut och åt och då blev det lövbiff med pommes och sås och det var riktigt gott ! :)

Hela natten har det regnat men det är rikigt mysigt när man sover i en husvagn. Idag har jag, mamma och pappa varit inne i Kristianstad och shoppat lite. Hittade inte så mycket men lite blev det allt!
Senare på dagen hade vi kalas för Peos mamma. Det kom några släktingar till dom hit också och det var roligt att träffa dom! :)

Imorgon blir det att gå upp i skaplig tid för vi ska åka hem efter frukost. Så imorgon blir det att sitta i bilen igen i flera timmar men det är det värt för jag har haft en kanon helg som man får tacka så mycket för!

Hoppas att ni också har haft en bra helg
Kramar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0