Åttonde April

God morgon, Godmorgon!

Idag sov jag till halv elva, uh så sköönt det var ! 
Har precis gjort mig iordning och ätit frukost och även hunnit att sitta lite här! 

Nu ska jag bege mig till Körskolan och sitta där i några timmar! Det är väldigt tråkigt att gå dit och göra samma frågor om och om igen som man redan kan. Men de lönar sig väl till slut antar jag! :)

Efter jag suttit på körskolan blir det att åka hem till min lilla älskling och vänta tills han kommer hem, sen ska han och jag göra lite mat och idag blir det lax och potatis! Mums =)

När vi ätit har jag inte en aning om vad vi ska göra utan de får vi se. Något hittar vi alltid på. 

Ska eventuellt sola med Sara idag också! skulle inte sitta fel ;)

Nehee nu måste ja skynda mig till körskolan! 

Ni får ha en underbar dag i solskenet :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0