Sextonde April

ÄNTLIGEN FREDAG ! :D

Denna vecka har jag haft fullt upp måste jag säga så det är därför jag inte hunnit skriva här! :/
Har haft körlektioner hit och dit och sen prov i skolan på det! Fy.

Hade ett prov igår på brand men det var inte så jättesvårt så la inte ner så mycket energi på att plugga till det!
Det är värre med Svenska provet som vi hade tills idag! Fy va stort det var och det var svårt också. Men jag tror att jag kommer bli godkänd i alla fall! Så bra kändes det i alla fall :)

Fick även reda på mitt matteprov i Matte B som vi hade innan påsklovet och det gick ju väldigt bra måste jag säga :D

Ikväll vet jag inte redigt vad jag ska göra. Är hemma hos Peo nu, men vi ska väl äta något gott, antingen kommer vi väl laga någon mat eller så kanske vi köper något, det får vi se ! :D Men är lite sugen på Taco faktiskt :)

Ska bara ta det lugnt ikväll i alla fall, efter allt detta pluggande som varit denna vecka men skönt att det är över nu ! Ska sova länge imorgon också och det ska bli så sköönt !

Nehee nu har jag nog inget mer att skriva ! :D
 
Ni får ha en trevlig och mysig fredagskväll
för det tänkte jag ha ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0