Sjunde April

Jahaa nu är snart den här veckan slut! Skulle gärna vilja ha mycket längre lov än en vecka!

Igår gick jag upp ganska tidigt för att jag skulle åka till Sara (Vi skulle nämligen fika hemma hos henne). 
Vi var hemma hos Sara i någon/några timmar, vet inte hur länge exakt. Efter det skulle jag gå och sätta mig på körskolan och Natha hade inget att göra så hon följde med mig dit. Vi satt där ungefär en timme sen ville Natha att vi skulle klippa oss för på vägen till Körskolan gick vi förbi en frissörsalong som ska öppna så dem hade ju en kampanj, Klippning 100 kr. Och visst , jag behövde ju klippa topparna och 100 kr är ju inte så farligt, men just nu ångrar jag att jag klippte mig! 
 Varför jag ångrar att jag klippte mig är för att det blev inte så fint. Natha ångrade sitt också så han var nog inte så bra! :S
 
Efter jag varit på stan med Natha gick jag hem och gjorde mat till älsklingen min och till mig själv, när vi hade ätit upp tog jag mig en låång promenad tillsammans med Elin. Mycket trevligt och mycket prat blev det också! :)

Idag gick jag också upp tidigt för jag hade körlektion vid kvart i åtta och det är ju inte så roligt att gå upp så tidigt nu när man har lov, men alla körlektioner är viktiga ;)

Efter körlektionen, som gick jättebra idag, gick jag och satte mig på körskolan och pluggade teori. Efter några timmar kom Elin dit också så då hade jag lite sällskap där! 

Elin och jag gick också och solade och blev lite bruna :) och sen gick vi hem till var och en för att käka lite mat sen skulle Elin och Appel komma till oss lite senare för Elin skulle färga håret på min lilla älskling! Det blev väldigt fint måste jag säga ! :)

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och det ska bli så sköönt! När jag vaknat ska jag göra mig iordning för att sedan gå till körskolan igen och plugga körkortsteori! :P
Mycket plugg nu! Men det kan behövas :P

Nehee nu ska jag gå och soova i min underbara säng! 

Ni får sova så gott ! 

God natt ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0