Tjugonionde April!

Om nio dagar åker vi till Turkiet! :D
Det ska bli så himla skönt och roligt!

Det har hänt en del saker sen sist jag skrev. Jag har bland annat fått KÖRKORT ! :D
Whihi .
Det är så himla skönt att äntligen ha det. Klarade både uppskrivningen och uppkörningen på första försöket ! :D
Men man har väntat på att den dagen skulle komma då man kunde säga att man hade fått körkort och nu har jag det äntligen !

Som vanligt har jag gått i skolan och haft en massa prov. Idag hade jag två prov i Naturkunskap och i Människan socialt och kulturellt. Båda proven gick bra måste jag väl ändå säga! :D Blir nog godkänd på båda i alla fall !

Imorgon är det valborgsmässoafton! :)

Dagen kommer börja med att vi börjar skolan vid tio över nio och slutar vid ett! Sedan ska jag åka till syrran och lämna bilen som hon ska ha över helgen, sedan blir det hem och göra sig iordning inför kvällen då vi ska Partaja lite hemma hos Sara! :D Sedan ska Emelie CKZ , Paulina, Elin och jag förmodligen in till Apollo och checka läget ! :D Sedan blir det kanske efterfest hos Sara sen igen. Vi får se hur mycket man pallar med :) Thihi...
 
Har även varit med Natha idag, vi har solat och ätit chips och även glidit omkring med bilen :)
Har även bjudit henne på lite mat hemma hos Peo :D

Så nu ska jag kila och skjutsa hem henne till hennes pöjk ! :D

Ni får ha det jättebra

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0