Äntligen

Äntligen är det jullov och det är kanske det sista jullovet också, lite trist men så är det :/
Vet som sagt inte om det är det sista jullovet för alltid för om jag nu ska plugga vidare så kommer det säkert fler :)

Idag var skoldagen inte så lång. Det började med att vi skulle titta på en konsert i aulan som hölls av ES och IP ! Det var roligt och värt att se :D Efter det gick vi upp och samlades med alla som går OP där vi fikade och lekte en lek och efter det samlades OP klasserna för sig själva och då fick vi se schemat för nästa år, och det ser ganska skönt ut måste ja säga :)

Nu ikväll blir det att titta på Robinson avsnitten som jag glömt borrt att titta på och jag har inte hört vem som vann heller och det är ju bra:) Ska även städa lite och göra lite fint nu inför julen. =)





På tal om annat så är det ca två månader kvar tills vi sitter på planet på väg mot Egypten. Jag längtar något otroligt. Ska bli så skönt att få komma bort från det här kalla vädret och komma till ett varmt land och bara och ligga och steka i solen hela dagarna! UNDERBART! :)


Ha en bra kväll !

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0