Artonde December

Jahaa vad ska man hitta på idag?

Nu på dagen ska jag umgås med min älskade familj och städa lite inför julen. Det behövs alltid, men det är roligt att städa ibland när man får se resultatet sen :)

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra! Alla mina kompisar är upptagna med annat och jag själv får väl spendera kvällen med min kära far för min mor ska ut ikväll :) Hade också velat gå ut men känner inte för att få ut själv :D haha!

Ska sätta mig och titta efter några utbildningar också och se om något faller mig i smaken, ska också titta om jag hittar någon/några fina texter som jag sedan kan använda när jag ska tatuera mig ! :D

Ni får ha en trevlig lördag allesammans




är trött på att man duger när det passar andra,
men det är väl så det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0