Dagens schema

God eftermiddag :)

Idag blev det att gå upp som vanligt och åka till skolan. Den onödigaste skoldagen jag varit med om tror jag. :/
Åkte in till skolan för att få reda på vilket slutbetyg jag skulle få i matte vilket inte är klart än iaf och sen skulle ja bara visa upp mig för min lärare i Religionen sen fick vi jobba hemma :P

Efter skolan så åkte jag och Nathalie in till stan för att köpa dem sista julklapparna :) Nu är nästan alla klara, vilket känns skönt! Det är tomt i plånboken nu iaf :)

Tur att jag ska jobba ikväll så att ja får lite pengar, för de behövs verkligen efter allt handlande :)
Ikväll ska ja som sagt jobba då, från 16.00 till 21.00 så det är vad min kväll har att erbjuda ! :)








Måste bara säga att jag verkligen tycker om dessa människor som är med på bilden!
Ni gör min dag till en bra dag och jag är så glad över att jag får äran att vara eran vän!
Ni får mig att må bra och ni finns alltid till hands om det är något vilken känns skönt att veta. Vi har alltid roligt ihop och man vet aldrig vad vi kan hitta på för galenskaper :)  Tycker verkligen om er ♥



Nu ska jag göra mig lite mat sen göra mig iordning för jobbet
Har ni inget att sysselsätta er med ikväll så får ni gärna skicka sms :)

Ha en fortsatt bra dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0