En dag...

God kväll!

Jag vet att ja inte har skrivit på länge men det är för att jag har haft fullt upp med annat.

Jag kan börja med att berätta om annandagen. Jag vaknade upp hemma hos Ida i en mycket skön säng bredvid en glaffsande Jonsson. Vi gick upp och gjorde egna hamburgare som var väldigt gott, efter det hoppade jag in i duschen och sen gjorde mig iordning för jag skulle åka hem och fira jul med min pappas släkt.
När jag kom hem stod maten på bordet så det var bara att hugga in tillsammans med "tjocka" släkten. Det blev kalkon med potatis och brunsås, mycket gott! Sen blev det även fika och julklappsutdelning. Fick inte jättemånga paket med det jag fick var mycket bra. Jag fick presentkort, pengar, öronhängen, armband och en chokladask.
Emelie var även här och träffade min släkt, har aldrig sett henne blyg och de var nog första och sista gången också men det var mkt roligt att se :) Thihi..

I måndags och i tisdags skulle jag och Ida jobbat men vi orkade inte så vi tog ledigt och gick på stan och annat roligt :)

I onsdags (igår) så började vi jobba, hos pappa, på Fårbo VVS, där vi inventerar. Det går bra för oss båda två men man blir väldigt trött efter jobbet så då tog vi oss en tupplur :)

Idag, torsdag, har dagen sett lika dan ut. Jobba först, åka hem och ta en tupplur. Nu sitter vi här och väntar på att få mat, fläskfilé, pommes och sås ! :) Efter det ska vi åka in till maxi där vi ska handla tillbehör till imorgon. Efter det åker vi hem till Jonsson själv där jag ska spendera två nätter framöver! :)

Detta är lite kort sammanfattat av vad som hänt under denna vecka, hoppas de duger :) thihi..

Puss i ljumsken och ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0