En helt vanlig dag

Första dagen på lovet och det känns underbart. Sov till kvart över elva och det var skönt att veta att klockan inte skulle ringa idag på morgonen :)

Dagen har spenderats hemma tillsammans med min mor och syster. Vi har bara haft det skönt och även varit duktiga och städat detta stora hus :) Mamma bjöd på god mat, vi fick lax och potatis , mycket gott!
Har tittat på Robinson idag och nu vet jag äntligen vem som vann :)

Kom nyss hem från farmor där vi varit på fika för hon fyllde år igår, även fikan var mkt god :P

Nu ikväll ska jag titta på Bonde söker fru och även sitta här framför datorn som är mitt tidsfördriv just nu.

Imorgon ska jag åka in till stan på morgonen med min syster, vi ska titta lite och köpa en julklapp också. =)

Ha en fortsatt trevlig kväll,

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0