Femtonde December

I måndags var jag i Kalmar med min älskade syster. Det blev en hel del inhandlat och pengarna tog slut. Jag köpte två skjortor, en tunika, ett par öronhängen, ett armband och en jacka. Jag skulle åka till Kalmar för att köpa julklappar men det blev en julklapp inhandlad i alla fall! :)

På fredag ska jag åka till Kalmar igen med Sara och hennes syster så då hade jag tänkt att handla julklapparna färdigt! :)

Idag har jag varit i skolan i två timmar, väldigt go skoldag måste jag säga. Efter det ska jag klippa mig och sen ikväll blir det att jobba, :/ inte så sugen på det idag men har inte så mycket till val ! :P

Nu ska jag snart åka till frissan och fixa till håret lite sen ska jag och mina vänner käka lite mat, skaa bli gott ! :)

Ha det bäst !





Börjar bli helt förvirrad på vad du känner,
hoppas bara på det bästa och att det
löser sig snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0