Nittonde December

Idag är det redan den nittonde December. Tiden går så otroligt fort. Man hinner knappt med någonting ! På fredag är det redan julafton och snart nyår också :)

Igår velade jag fram och tillbaka om jag skulle gå ut eller inte, men till sist bestämde jag mig för att gå ut. Det var bara Sara och jag som ville gå ut så det blev vi och vi var med Sickan och Daniel :D Mycket trevligt måste jag säga! Efter några cider och shootar så åkte vi till Lascala. Simon och Daniel ville inte följa med så dom åkte hem :P Men sara och jag gick in och vi hade verkligen skit roligt, mycket folk var det också. Ångrar inte en minut att jag gick ut :P hade haft mycket mycket tråkigare i fall jag suttit hemma! :)

Visst det blir tre helger i rad att gå ut nu men de gör mig inget, man lever som sagt bara en gång och de livet ska man ta vara på :)

Idag har jag varit duktig och hjälpt pappa att skotta lite ute, har även fått skotta min och pappas bil! Otroligt hur mycket snö det är och det kommer bara mer och mer :) men då kan man ju hoppas att de är snö på julafton ialla fall vilket det troligtvis lär vara :)

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att umgås med mor och far och bara ta det lugnt och göra de jag känner för ! Jag kommer ta dagen som den kommer helt enkelt :)

Imorgon är det dax för skola igen men det blir nog inte så långvarigt. Har mattelektion då vi ska få reda på vårat slutbetyg efter det ska vi ta närvaron i religonen sen får vi sluta. När jag slutat ska jag åka in till stan och köpa dom sista julklapparna och efter det ska jag jobba 16.00-21.00 ! :)

Ha en bra söndag ! :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0