Sjuttonde December

Dagen började med att man gick upp som vanligt, gjorde sig iordning för skolan och åkte dit. Vi hade en idrottslektion och sen fick vi gå hem. Efter skolan direkt åkte jag, Sara och hennes lilla syster Ida till Kalmar för en shoppingdag. Mycket trevligt måste jag säga :)  Idag blev det även några julklappar inhandlade men också lite fina saker till mig själv, givetvis ! :D
Det jag handlade till mig själv var, ett par öronhängen, ett halsband, en tröja, en skjorta, ett par jeansleggings och en klänning. Det blev lite i alla fall som vanligt men man lever som sagt bara en gång. :)

Igår gick jag in på min besched där jag fick se att jag skulle jobba julafton och juldagen, jag blev överlycklig! På fredagen, julafton, så jobbar jag 07.00-12.00 och på juldagen jobbar jag 07.00-10.00. Det är korta turer men det blir en hel del pengar när man jobbar på röda dagar. Det sitter fint i plånboken sen =)

Inatt sov Ida hos mig och det är alltid lika mysigt och trevligt att vara i hennes sällskap. :)  Hennes pojkvän kommer hem nu under julen så jag får väl försöka sno henne några gånger ifrån honom, om jag lyckas vill säga;)

Ja ser fram emot jullovet, ska bli skönt att få vara ledig lite men det jag inte ser fram emot är att jag har en stor religionsuppgift som ska vara inlämnad när vi kommer tillbaka och det är inget vidare att sitta med en sån uppgift när man har lov.

Andra planer som jag har under lovet är att jag ska försöka jobba så mycket som möjligt och jag ska även jobba hos min far så får väl ihop lite extra cash, det kan ju behövas så mycket som jag handlar då jag är i Kalmar. :) Jag ska även försöka vara med mina vänner så mycket som det går :)

Nathalie ville att jag skulle skriva om henne när jag skrev det förra inlägget men just då kom jag inte på någonting men nu kom jag på något jag ville skriva! Nathalie är en väldigt bra vän som jag trivs väldigt bra med! Hon har alltid ett leende på läpparna och är oftast glad och busig :) När man är med denna flicka så kan allt hända, det kan vara allt mellan himmel och jord. Nathalie är en tjej som gillar spontana saker och det är det som är det roliga med henne, man vet aldrig vad hon får för sig. Vi har inte setts på länge och jag saknar dej väldigt mycket så jag hoppas att vi kan ses några gånger nu under lovet och hitta på lite galenskaper ! :) Jag hoppas och tror att du vet att jag tycker om dej hur mycket som helst för det gör jag verkligen ♥

Kvällen kommer att spenderas tillsammans med min mamma och pappa framför tv:n. Vi ska äta lite gott och titta på Robinson. Vi får se hur bra det går för strömmen går i ett här hemma och jag är väldigt glad att ja hann skriva klart inlägget här :)

Ni får ha en underbar fredagskväll 

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh min underbara goseälskling!

Jag saknar dig också. vi måste hitta på något snart innan jag blir galen! Du är världens underbaraste, glöm aldrig det! ♥

2010-12-17 @ 22:28:26
URL: http://enathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0