Tolfe December

Hejhej!

Jag vet att det var väldigt väldigt länge sen jag skrev något här men jag ska försöka bättra mig på det! :)  Ja lovar inget, men man kan alltid försöka :D

Jag vet inte om det har hänt något speciellt sen ja skrev sist utan livet flyter bara på !

Helgen har jag spenderat i Kalmar och det har varit en mycket trevlig och uppskattad helg måste jag säga! Måste tacka alla som var med och gjorde helgen så bra! På fredagen var vi vid Brofästet och åt trerätters, mycket gott måste jag säga, under kvällen var det också countrymusik som spelades. I lördags på dagen var vi på hotellrummet för det mesta och på kvällen blev det julbord och bowling på Harrys. Även denna kväll var mycket trevlig och rolig. Så en kanonhelg med andra ord :)

Just nu är jag med min älskade vän Ida Jonsson. Den första helgen på väldigt länge som vi varit utan varandra, fast inte helt, eftersom det är söndag i dag! :)  Vi klarar oss alltså inte utan varandra längre. Vi saknar varandra när vi inte är med varandra och det kallar jag äkta vänskap! Tycker om denna flicka väldigt mycket och det tror jag att hon vet också =)  ♥

Imorgon blir det att gå i skolan en sväng och även titta på skolans Lucia. Efter det blir det att åka till Kalmar med min älskade syster. Vi ska shoppa lite och även inhandla lite julklappar om man hittar något som passar =)

Nu ska jag fortsätta vara lite social med Ida och titta klart på filmen

Ha det kanonbra

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0