Första Februari

Idag är det första februari vilket betyder att det bara är 24 dagar kvar till min födelsedag! :) Jippiii !
Idag i skolan så pratade vi om vi skulle hitta på något roligt tills jag fyller år och det tyckte jag lät som en toppenidé ! Så vi ska bestämma lite vad vi kan hitta på! Vi kom i alla fall fram till att vi skulle festa eftersom jag fyller 18 och eventuellt ha något roligt tema! Men som sagt vi får se. Vi pratade ju bara lite löst om det!

Har även haft en körlektion idag som gick väldigt bra måste jag säga ! :)
Hoppas att man får körkortet snaaart ! (Ska försöka iallafall) :D

Kvällen kommer bestå av att umgås med min älskling som åker imorgon. Han ska nämligen ligga ute i tre dagar denna vecka så bäst att umgås med han nu innan han åker. Vi ska äta lite god mat och titta på tv och bara mysa!

Imorgon har vi sovmorgon, vilket vi tycker om! :) Ganska länge också..

Nehee nu är det bäst att kila !
Take Care ♥



Är det så här du vill ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0