Sjätte Februari

Nu är det bara nitton dagar kvar tills man blir 18 :) Thihi .. Läängtar verkligen !
Jag längtar också till den 27:e då det blir 80-talsfest! Ser man fram emot och hoppas det blir en lyckad fest:)


Vad skönt det är med helg. Skulle vilja ha helg hela tiden. Det är så skönt att umgås med familjen och med min älskling. Fast visst i skolan är det ju skönt att träffa vännerna med! Blir ju inte att man umgås med vännerna så mycket på fritiden, tråkigt men så är det!

Idag ska jag nog inte göra så mycket mer än att försöka plugga lite körkortsteori och sen ska jag plugga lite till samhällsprovet som vi har tills på onsdag för nästan hela nästa vecka ska jag sitta på körskolan och plugga teori! :S
Ganska segt men det behövs.

Ikväll blir det nog att titta på melodifestivalen och sen bara ta det lugnt! Kanske hitta på något med någon, men vi får se :)



Ni får ha en bra lördag :)

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0