Tjugofjärde Februari

BARA EN DAG KVAR! :D

Imorgon fyller man 18, så himla gutt! :)

God morgon kanske man ska börja säga!
Vaknade för en stund sedan av att det började vibrera i mobilen för det var en massa som skickade sms! Visst det gör ingenting eftersom jag ändå skulle gå upp ganska tidigt för ska ju snart iväg till den "älskade" Körskolan och plugga teori! Men om man ska ha ett körkort så är det ju bara att man pluggar och står i! :)

Ska som sagt sitta på körskolan idag , men inte hela dagen , man blir ganska trött på det! Sedan blir det väl en sväng på stan, ska se om jag kan hitta Natha på Domus så att hon kan hjälpa mig att ta fram en ny foundation som är bättre än den jag har! :) Efter det blir det nog att åka hem en sväng. Jag hoppas att min lilla älskling kommer och sover hos mig i natt också! Inte helt omöjligt.

Kvällen kommer spenderas tillsammans med familjen och eventuellt med älsklingen också! Inte så roligt att komma hem eftersom min mamma är sjuk igen! Vill ju inte bli smittad så att jag inte kan gå ut på lördag! Men inget hindrar mig från det! Även om jag är jättesjuk så blir det Party ändå :)
(är ju inte sjuk än så behöver ju inte  bli det)

Nehee, nu ska jag väl gå och göra mig iordning och sedan gå till körskolan!
Ni får ha en bra dag

Take Care ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0