Tjugotredje februari

Nu får det vara nog med snö tycker jag!
Det snöar hela tiden. Varje morgon när man vaknar och tittar ut så snöar det. Visst det är mysigt med snö så länge man är inne men när man är ut är det blött och kallt och usch! :S
Det räcker med vinter för i år! Har fått nog nu !

Det är så himla skönt med Sportlov så det finns inte! Tänk om det kunde vara så här hela tiden. Bara ta dagarna som dem kommer och inga läxor eller prov! Guud så sköönt det hade varit!

Hittills på lovet har jag inte gjort så mycket mer än suttit på körskolan och pluggat en massa teori! Men det behövs verkligen!

Igår var det måndag och första dagen på lovet och då var jag först på körskolan till tolv typ. Sen mötte jag upp Sara och Ida och gick med dem en sväng på stan sen skulle vi möta upp de andra flickorna och ta en fika! Mycket trevligt! Efter fikan mötte jag upp min syster och gick på stan med henne en sväng sen gick vi och solade! Mycket sköönt! Efter det så åkte vi hem och tittade på film och hade de allmänt mysigt bara!

Idag har jag också varit på körskolan och pluggar teori men jag har också kört och det gick väldigt bra trots denna snö! Körde inte fast någonstans i alla fall! :) Efter det gick Malin och jag en sväng på stan och efter det så åkte jag hem till älsklingen min och nu sitter jag här framför datorn. Jag vet inte redigt vad min pojk och jag ska hitta på ikväll, de får vi se! Titta och mysa framför tv:n antar jag! :)

Nu är det bara 2 dagar kvar tills man är 18!:D Jipppiiii ! :)

Ni får ha det kanon bra och sköt om er där ute i snön! :)




Längtar till helgen för då det blir Partyyy! (tummen upp på det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0