Tjugofjärde Januari

Det var väldigt länge sen man skrev här. Har tappat intresset lite men jag ska försöka att börja skriva igen! Det har skett mycket sedan jag skrev sist.

Det har bland annat varit jul och nyår ! :) Julen spenderades tillsammans med min underbara familj och med mina släktingar. Jag fick smycken, tre olika parfymer, underkläder, lite hushållssaker, kläder och pengar! Mycket bra ha saker! Nyår firade jag tillsammans med mina fina vänner och pojkvän. Kvällen började med att jag och Ida gjorde oss iordning tillsammans sedan vid halv 6 kom Paulina, Beatrice, Elin och Nathalie! Mycket trevligt. Vi fyllde glasen och sen började kvällen :) Efter en stund kom min lilla älskling och hans kompisar. När klockan började närma sig tolv gick vi ner till stan och kramade om alla andra ! :) Tack för en jättefin nyår!

Under lovet gjorde man inte så mycket mer än tog de lugnt och umgicks med släkt och vänner! Vi var i kalmar och sen gjorde vi lite andra små resor :)

Skolan har också börjat igen och nu har man gått halv gymnasiet, Sköönt ! Vi har fått ett as surt schema som ja är skit surt helt enkelt. Vi går minst till halv fyra varje dag utom fredagen för då går vi till halv två typ. Vi har bara 5-10 minuters raster och 30 minuter lunchrast. så det är ett tufft schema. Man bara längtar till alla lov. Men som tur va är det mycket studiedagar och lov på vårterminen och de är den terminen som brukar gå fortast så man får väl hoppas att även denna gör det!

Jag håller på med mitt körkort nu också. Jag har börjar köra och så på Högsbys trafikskola och det går bra faktiskt! Har inte kört så jättemånga gånger än men de kommer! Mitt mål är att ha körkortet till sommaren i alla fall!

I och med att det är början av året så är det ju dags att söka sommarjobb så det har jag gjort. Har sökt färdigt nu så nu väntar man bara på svar från alla ställen ! :) Hoppas att man får något i alla fall!

Älsklingen och jag har också beställt en resa till Turkiet så den åttonde maj åker vi dit och ska vara borta i åtta dagar :) Mysigt! Det är inte bara jag och Peo som ska åka utan peos kompis och hans tjej ska också med! Läängtar till värmen!♥

Det här är ungefär vad som har hänt sen sist!
Nu ska jag sätta mig med svenskauppgiften som vi har tills på Tisdag!
Ni får ha det kanonbra! :)

Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0