Trettioförsta Januari

God morgon!

Det är inte ofta jag är uppe så här tidigt en söndagsmorgon.
Det är nämligen så att min lilla älskling kom och väckte mig!

I fredags gick jag i skolan och efter det gick Sara, Albina och jag till Cecil. Sara och Albina var lite hungriga så jag följde med dem när de åt! Efter det gick Sara och jag hem till Peo där vi skulle fördröja tiden för vid sex skulle vi åka till en pizzeria i Kristineberg. Inne på pizzerian så mötte vi Paulina, Bea och Natha. När vi hade ätit pizza så gick vi hem till Natha och spelade spel och tittade på tv och hade de allmänt mysigt och trevligt! :)
De tycker vi om, synd att de är så få gånger bara! :S

Igår blev det att gå upp tidigt också för Älsklingen fick för sig att vi skulle åka till Kalmar och titta lite. Självklart blev det att handla lite också! :D
Man kan inte åka till Kalmar utan att handla något, de funkar inte :)
När vi hade varit i Kalmar åkte vi hem till mig och skjutsade mor och far till stan.
Efter de åkte vi och köpte kinamat och hade en mysig hemmakväll! Själv somnade man väldigt tidigt så de är därför jag är uppe tidigt idag! :P

Idag blir det att eventuellt åka hem till mig en sväng och se vad de gör för något skoj där! Efter det blir det nog att åka tillbaka till stan och sätta upp de nya sakerna som vi köpte igår på Ikea :)
Mycket fina saker !

Ikväll vet jag inte redigt vad jag ska göra. Vet inte om jag ska sova hos pojken min eller om jag ska sova hemma. Men det återstår att se :)

Ni får ha det så bra! 
                                                          

                                                                      
                                     
                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0