Åttonde Juli !

Jahaa, här va de ingen som hade skrivit på länge :P haha får be så hemsk mycket om ursäkt men jag har bara inte haft tid till att skriva något inlägg:P  Säger som alla andra gånger, ska försöka bättra mig !

I helgen var det Latitude och det var väldigt roligt måste jag säga. Alltid lika roligt när de händer något i lilla Oskarshamn. På fredagen var det jag, Bea, Ckz och Natha som var ute och hade det väldigt roligt ! Paula kom även en liten stund och hälsade på, mycket trevligt ! :)   På lördagen var vi hemma hos Paulas pojke ;P och då var det samma tjejer som på fredagen fast Idis va också med:P  Christoffers kompisar var också där så vi blev ett gäng  och de va skit kul måste ja säga !   En lyckad helg helt enkelt :D

I måndags och tisdags jobbade jag. Igår (onsdag) var jag ledig och bara hade det skönt ! :)
Idag är det torsdag och jag ska börja jobba nu om en halv timme :P

Ibland kan ja känna att de är  segt att jobba men då är de ju bara att tänka positivt att man får pengar för de.
Alla åker iväg till Göteborg och Öland och allt möjligt, blir så avis ! :/ 

Den här helgen är den enda helgen jag är ledig så jag ska verkligen se till att njuta av den. Vi skulle åkt till Göteborg men de vill inte min pojkvän sen så de blev inte  av så vi kanske ska åka  till Öland i stället men han verkar inte vilja de heller men ska försöka tjata lite till ! :P  Så rolig är han !

Nehe nu måste ja skynda mig, börjar ju snart :P

Ha de fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0