Femtonde Juli

Har varit på Öland under helgen och det var hur skönt som helst ! Vi solade och badade och åt en massa god mat. Livet på öland älskar jag bara :)

Annars har jag bara jobbat och mer jobb kommer de bli. Den här veckan jobbar jag alla dagar förutom igår (onsdag). Jobbar även hela helgen. Mitt schema ser ut så här den  här veckan:

Måndag: 07.00-12.00   16.00-21.00

Tisdag: 07.00-16.00

Onsdag: Ledig

Tordag: 16.00-21.00

Fredag: 07.00-14.00

Lördag: 07.00-16.00

Söndag: 07.00-16.00


ganska tufft men de blir pengar av det :D  Jag bytte bort en dag nästa vecka för då fick jag tre dagars ledigt och då är mina planer att jag ska åka till Öland! :)   Dock fick jag sju dagar irad sen i augusti eftersom jag bytte bort en dag nästa vecka ! :/

Igår natt kände jag att det började sticka till i läppen, tänkte inte mer på det, på morgonen när jag vaknade så hade jag fått ett munsår, inte så stort utan två blåsor bara. Under dagen igår blev de lite större så det såg ut som att jag hade en fläskläpp. Idag när jag vaknar så är mitt läpp gigantisk. Jag skämtar inte men de ser ut att vara två fläskläppar på varandra! :/ jag ser hemsk ut med de :(

Idag packar jag lite ifrån Peos lägenhet och styr lite innan jag ska börja jobba. Ikväll blir det att sova hos farmor efter jobbet. Ska bli trevligt :)


Nehee, bäst att fortsätta med det här tråkiga !

Ni får ha de så bra !







Tänk att detta kan vara så lätt för dig, men så svårt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0