Sjugosjätte Juli

Jag är sugen på att flytta hemifrån och jag har hittat en lägenhet som jag skulle vilja ha men har ett problem och de är hur jag skulle  ha råd med den!  Men den är jättefin i alla fall och jag skulle bli överlycklig om jag skulle få den och ha råd med den! :)

Min mor och far undrar om jag inte trivs hemma då givetvis eftersom jag vill flytta, men eftersom mitt ex (peo) hade en egen lägenhet så blir man ju van vid att ha sitt egna och sen nu när jag va tvungen att flytta hem så vill jag inte bo hemma längre utan jag vill ha mitt egna ! :/   Fast de lär ju säkert inte bli så nu eftersom jag ev ska flytta sen efter jag gått ut gymnasiet och då är de lite onödigt att skaffa en lägenhet nu innan men aja! Alla har sina planer och de har även jag ! :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0