tjugonde juli

Man har lite ångest över hur snabbt den här sommaren går. Om ungefär en månad börjar skolan igen och nej, inte än!!

Jag kom hem från Öland för ett tag sen och jag har haft det jättebra. Jag har solat och badat och umgåtts med Becka och med familjen! Mycket roligt och trevligt måste jag säga:)

Imorgon ska jag in till stan först sen ska jag, Paulina, Natha och Bea åka till Öland och spendera dagen där tillsammans, och de gillas till tusen ! ♥   Jag vill försöka hinna hem till hamnfestivalen imorgon också, men de är ju inte säkert att vi är hemma tills dess, sånt som märks :D

För övrigt mår jag väl ganska bra, de rullar på! Lite trögt och ledsamt vissa dagar men livet har även motgångar, tyvärr! Tur att jag har min familj i alla fall !

Nehee, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa iordning lite tills imorgon sen ska jag titta på tv ! :D

Ha det så bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0