Tjugosjätte Juli

Igår jobbade jag till fyra och efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning sen åkte jag till min älskade syster och hälsade på henne ett tag!  Efter det så åkte jag till Peo och hälsade på mina små kattungar som har blivit ganska stora sen jag såg dem sist! Han undrade även om jag kunde vara kattvakt till veckan och de är jag mer än gärna så att jag får träffa dem lite mer. De blir ju inte att man är där längre eftersom de har blivit som de har.

När jag hade varit där ett tag så åkte jag hem till min farmor och sov där!  Idag tog jag mig en sovmorgon och de va hur underbart som helst! Vill ha flera sådana :)
Efter jag vaknat och ätit frukost och så , så åkte jag hem och jag sitter nu och väntar på att posten ska komma så att jag kan titta va jag får i lön ! :)  De blir visserligen inte så mycket eftersom jag inte jobbade så många dagar i juni men de är ju några dagar i alla fall :)

Nu ska jag bara ta det lugnt och ha de skönt tills jag börjar jobba ! :)

Tänkte även lägga ut mitt schema för den här veckan så om någon har lust att hitta på något är de ju bara att höra av sig när jag är ledig ! :D om jag jobbar till fyra kan ja gärna hitta på något mer någon efter ! :)


Måndag: 16.00-21.00

Tisdag: 07.00-16.00

Onsdag: 16.00-21.00

Torsdag: LEDIG !

Fredag: 14.00-21.00

Lördag: 07.00-16.00

Söndag: 07.00-14.00


Så med andra ord jobbar jag alla dagar utom torsdag ! :P

Nehe nu ska jag åka till affären och sen vänta på posten som sagt !

Ni får ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0