tjugotredje Juli

Måste tacka Nathalie, Bea och Paula för en mycket trevlig dag på Öland!  Gårdagen började med att jag skulle till tandläkaren vid tio i elva och fixa tänderna lite ! :D efter det åkte jag till Paulina och sen hämtade hon och jag upp Natha och Bea inne i stan. Vi drog oss mot Öland och hade mycket skratt och prat på vägen dit och hem :P  Vi åkte till Köpingsvik och badade för att vi ville svalka oss men vi hade ju fel, vi svalkade oss ju inte direkt men de var ju skönt i alla fall :D Efter det tog vi bilen mot Borgholm där vi åt på "Pappa Blå" mycket god mat måste jag säga. Efter det drog vi oss vidare mot färjestaden där vi shoppade lite :)  Efter det åkte vi mot Oskarshamn igen :D

När vi kom till Oskarshamn så åkte vi ner till hamnen och tittade lite och ja hade de allmänt roligt ! Så den här dagen är värd att minnas och jag hoppas verkligen att de kommer MÅNGA fler ! :)  

Idag är det fredag och då jobbar jag ju naturligtvis. Jobbar även en delad tur som är så himla roligt, och imorgon med! :/  På söndag jobbar jag från sju till fyra.  Har alltid oturen med mig och ska jobba hela helger och börja klockan sju varje dag när de händer något skoj i lilla oskarshamn. Nu i helgen är det ju hamfestivalen och jag vill verkligen gå och jag tänker göra de också, kommer dock vara trött på söndag när jag ska jobba ! :/

Nehee, nu måste jag gå och sova en stund så jag orkar med kvällen :D

God natt ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0