Andra Juni

Idag är det en sån dag när man är hur trött som helst, man vill bara gå och sova.

Idag har jag varit i skolan och  de har inte hänt så mycket där mer än att vi hade en idrottslektion där vi hade orientering på Scaniaslingan. Jag skulle orientera själv och det gick jättebra! Jag hittade alla kontroller efter mycket letande men jag drog dock ut på tiden. När vi kom till skolan så sa alla att dem åkte och letade efter mig och Natha för Natha väntade på mig att jag skulle bli klar för mina kontroller var så utspridda så dom trodde ju att vi hade gått vilse, så ja ringde min lärare men hon hade inte åkt och letat efter oss så jag vet inte varför alla sa så!  Men men hur som helst så gick de jättebra ! :D

Just nu är jag hemma i Fårbo och umgås lite med min kära familj!
Efter att jag varit här blir det att åka till stan igen och då ska jag öva lite inför projektredovisningen som vi har tills imorgon! Hoppas de går bra.
Efter det ska jag ta det lugnt och kika lite på tv :)

Ha en underbar kväll i det fina vädret !

See you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0