Fjärde Juni

Det kan inte bli en bättre dag än denna. :)
Vi hade sovmorgon till kvart i elva men jag skulle ju klippa mig och lägga i slingor i håret vid halv nio så de blev ju ingen sovmorgon för mig och jag blev väldigt nöjd med resultatet ! :)

Efter det var det bara att åka till skolan , och då hade vi bara matte B som vi hade prov i , jag skrev provet och tyckte att det gick väldigt bra faktiskt ! :D  Sen rättade min lärare mitt prov och hon sa att det såg bra ut. Jag låg mellan VG och MVG så ja var tvungen att ha MVG på provet om jag skulle få de i betyg och jag fick 24/26 alltså MVG :P  Så jag får det i slutbetyg i Matte B ! :D Kan inte bli nöjdare.

Efter provet åkte Ida, Carl-Johan och jag till Kalmar för att shoppa lite och lite blev det allt ! :D Jag köpte två klänningar, en som jag ska ha på mig imorgon för då blir det utgång! :) och sen köpte jag mig ett par shorts ;P och några hårspännen :)

Nu har jag kommit hem från Kalmar och känner att denna dag har varit underbar och rolig. Ikväll åker Peo till Skåne som inte är lika kul men då ska Ida sova här inatt ! :D  Ida och jag ska även skjutsa Peos syster ikväll och så ska vi titta på talang så vi klarar oss nog bra :)

Ha en fortsatt bra dag ! :D
För det ska jag ha ,

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0