Första Juni

GRATTIS PAULA TILL KÖRKORTET ! :D

Idag har Paula tagit körkort, hon är så himla duktig :D
(hon har tjatat om att jag ska skriva så nu gör ja de för din skull Paulaa:P)

Idag hade vi sovmorgon till sjugo i elva man inte jag, för jag skulle vara på stadshuset klockan halv nio för att skriva på papper inför sommarjobbet. Fick inte mitt schema idag heller men de skulle väl bli klart denna vecka och de hoppas jag. Har varit en ganska lugn dag i skolan för övrigt ! Sista lektionen hade vi stresshantering och jag visste att Paula skulle köra upp då och när vi ligger på stresshanteringen och har avslappning får jag ett sms där det står att hon klarade de ! :D och de är ju inte vid de bästa tillfället precis att få ett sånt sms :D Men jag är mycket glad över att hon klarade de :D Så grattis ännu en gång vännen min ♥. Hon kom sedan och hämtade mig och Ida så vi åkte en raggarsväng i saaben ;D

Nu ikväll blir det att skriva klart projektet friluftsliv till idrotten som är tills imorgon. Sen blir det att bara lägga sig framför tv:n för jag har så himla ont i huvudet så ja vet inte vart jag ska ta vägen! :/

Nu blir det att skriva idrotten så jag kan lägga mig vid min efterlängtade tv ;)

Vi höres

Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0