Nionde Juni

Dagen började med att  vi började vid nio och då skulle vi vara ute i Havslätt för vi hade klassens dag idag! :)
Vi spelade minigolf, volleyboll, dragkamp och två lekar till, kommer inte på vad dem heter:P
Vädret var ju bra till en början sen började det regna och det var inte så kul precis.

Efter Havslätt så var det SAS-konsert och det är ju alltid kul att gå och titta på men inte i år. Tyvärr så hade dem inga bra låtar som gjorde att studenterna inte blev peppa. Tråkigt! Men men, hoppas att de väljer bättre låtar till nästa år för då jävlar är det våran tur ! :D

Efter SAS-konserten åkte jag hem till min kära mor och far. Åt lite mat och umgicks med dem och hjälpte till lite eftersom de ska ha främmande i helgen ! :D

Imorgoon kommer min efterlängtade älskling hem! Har saknat honom så mycket! Ska bli skönt att få se honom och mysa med honom :)

Imorgon ska jag också gå i skolan till tolv bara, skönt! Sen ska jag in till stan för ska köpa lite blommor :)

Natten kommer att tillbringas ensam! :/  Tråkigt men kan vara skönt det med ibland. Får tacka Paulina och Nathalie för att de har ställt upp och sovit hos mig :) <3

Nehee nu ska jag sätta mig och titta lite på tv innan det blir dags för att hoppa i säng :)

Ni får ha en underbar kväll!

Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0