Andra mars

God kväll!

Kan ju börja med att berätta om min helg! :)
I fredags åkte Sara, Ida och jag till kalmar och hade en shopping dag! Köpte inte mycket mer än ett linne och bytte navelsmycket till ett annat som jag fick av Ida i julklapp! Mycket trevligt tyckte jag att vi hade!
Senare på kvällen åkte jag hem och hade de väldigt mysigt med min familj. Vi åt lite kinamat och tittade på tv. Min syster skulle ju flytta till sin pojk så hon ville ha en myskväll med familjen.

På lördagen gick jag upp och duschade och plockade ögonbrynen och lite så. Sedan tittade jag på när Emma och Johan flyttade Emmas alla saker. Efter det skjutsade Emma mig till Peo som var i Skåne. När hon hade släppt av mig så började jag städa lite eftersom att jag skulle ha fest senare på kvällen. Sara kom till mig på eftermiddagen och Natha med sen gjorde vi iordning oss ihop och sen när vi var färdiga kom resten av de fina flickorna! :)

Vi festade och hade det väldigt roligt måste jag säga och jag tror att de andra också tyckte att det var roligt!
De flesta blev fulla i alla fall och en del var fullare än andra men det var roligt! Under kvällen knackade de på dörren och då var det grannarna som ville komma in och festa lite med oss och visst, det gick väl bra!
Då var vi tio stycken tjejer och fem killar! Kan vara roligt med lite manligt också :) (thihi)

Vi körde sms-rouletten, öl-spelet och twister! Det var jätte roligt. Mitt i allt blev vi sugna på att köra limbo också och då gjorde vi det också! Det har man ju inte gjort sedan man var liten men det var fortfarande roligt!;)
Killarna var också med på limbon och de verkade också tycka att det var roligt

När klockan drog ihop sig mot halv ett så gick en del in mot stan och en del åkte hem. Jag fick ju in till stan eftersom jag skulle ut på pubben! :) Jag gick till Apollo! Inte så jätteroligt där men de gick väl!

Sedan gick Ida och jag hem och sov occh det var väldigt sköönt!

På söndagen mådde man som man förtjänade men vad gör det när man hade så roligt på lördagen?
Nej de gjorde ingenting, de var de värt! Dagen spenderades tillsammans med Ida och vi tittade på tv:n och på Andra avenyn hela daaagen lång! :) Middagen blev donken:)

Idag har man varit i skolan och där har det inte hänt mycket. Efter det gick Malin och jag till körskolan ett tag sen kom mamma in till stan så gick hon och jag till banken och fixade lite saker!

Ikväll vet jag inte redigt vad jag ska göra mer än att titta på tv, duscha och ta det lugnt!

Ni får ha en jättebra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0